Komunikacja w biznesie

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy pozyskują wiedzę która umożliwia im efektywnie i
skutecznie komunikowanie się wewnątrz organizacji. Omawiane są główne zasady tworzenia
przekazu, nadawania i odbioru z nastawieniem na analizę emocji i umiejętne stawianie pytań
w celu weryfikacji i pogłębienia wiedzy.
Szkolenie obejmuje również elementy skutecznej i efektywnej informacji zwrotnej, czyli
feedbacku, który tworzy kulturę organizacji. Omawiane są również elementy wspierania i
korygowania postaw współpracowników w firmie.
Na szkolenie składają się następujące moduły:

  1. Komunikacja – tworzenie i odbieranie informacji.
  2. Emocje w komunikacji
  3. Jak mówić i pisać aby przekazywać informacje zwięźle, prosto i oddziałująco.
  4. Słuchanie – jak wzmacniać odbieranie informacji i jak tworzyć atmosferę dzielenia się
    wiedzą.
  5. Informacja zwrotna, czyli feedback – zasady.
  6. Wspieranie dobrych cech dzięki pozytywnej informacji
  7. Korygowanie postaw
  8. Oddziaływanie informacji zwrotnej na różne typy naturalnych zachowań jak jej udzielać w oparciu o cztery typy naturalnych zachowań DISC.

Rozwój managerów – Zostań Superszefem

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jakie są najważniejsze elementy związane z komunikacją i współpracą w zespołach które powodują efektywną pracę firmy. Dodatkowo
dowiedzą się jak wpływać pozytywnie na motywację pracowników aby osiągali swoje cele. Również omawiane są zasady stawiania celów tak aby były one proste i motywujące. Szkolenie omawia kompletny zestaw podstawowych umiejętności zarządzania zespołami. Dzięki niemu młodzi managerowie poznają podstawy swojej roli w zarządzaniu, zaś doświadczonym umożliwi uporządkowanie i powtórzenie podstaw związanych z komunikacją, motywacją i rozwojem pracowników. Szkolenie podzielone jest na dwie części i składa się z następujących modułów:
Część Pierwsza – KOMUNIKACJA
Moduł 1 – Komunikacja w zespole
Moduł 2 – Wyznaczanie, raportowanie i rozliczanie celów
Moduł 3 – Skuteczna i efektywna informacja zwrotna
Moduł 4 – Motywacja i rozwój talentów.
Część Druga – OTOCZENI PRZEZ INNYCH – modele zachowań i efektywność zespołu
Moduł 1 – analiza DISC
Moduł 2 – umiejętność oceny własnych zespołów i dostosowania
modelu komunikacji do naturalnych potrzeb.

Moduł 3 – rozwój pracowników – edukacja,
Moduł 4 – podstawy coachingu i mentoringu


Budowanie efektywnych i silnych zespołów

Szkolenie przeznaczone jest dla managerów którzy chcą poprawić swoje umiejętności
budowania silnych i efektywnych zespołów. Dzięki niemu dowiedzą się w jaki sposób
skutecznie wyznaczać cele pracownikom oraz odpowiednio je rozliczać aby tworzyć efektywność. Dodatkowo będą potrafili analizować i budować motywację w zespole oraz dbać o rozwój swoich grup dzięki udzielaniu odpowiednio zbudowanej informacji zwrotnej (feedback) i edukacji. Dowiedzą się również jak odpowiednio stworzyć programy coachingu i mentoringu dla swoich podwładnych.
Szkolenie składa się z następujących modułów:
Moduł 1 – Wyznaczanie, raportowanie i rozliczanie celów
Moduł 2 – Skuteczna i efektywna informacja zwrotna
Moduł 3 – Motywacja i rozwój talentów.
Moduł 4 – rozwój pracowników – edukacja,
Moduł 5 – podstawy coachingu i mentoringu


Dlaczego nie wszyscy nas rozumieją – analizy zachowań DISC

Dzięki warsztatom uczestnicy dowiedzą się dlaczego z niektórymi osobami znajdujemy natychmiast wspólną płaszczyznę i naturalne zrozumienie. Inne zaś osoby stanowią dziwny świat komunikacji i rozumienia. Testy DISC pozwalają zrozumieć swój naturalny styl zachowań oraz odkryć inne osoby. Ich sposoby komunikacji, rozumienia świata i potrzeby naturalne. Dowiedzą się również jakie posiadają naturalne cechy i dlaczego niektóre zadania są łatwiejsze a inne przychodzą z trudnością i wymagają przystosowania i dużego wysiłku. Każdy warsztat poprzedzony jest wykonaniem testu Extender DISC, opartego na zasadach stworzonych przez Carla Junga na początku XX wieku a później rozwinięta przez Isabel Briggs Myers i jej matkę Katherine Cook Briggs metoda analizy osobowości. Metodologia została dostosowana przez Williama Moultona Marstona w formie testów które obrazują naturalne cechy.
Szkolenie składa się z następujących modułów:
Moduł 1 – Analiza Extended DISC wykonywana przed szkoleniem
Moduł 2 – wprowadzenie do terminologii DISC i naturalnych cech
Moduł 3 – komunikacja – jak poszczególne typy zachowań komunikują się ze światem
Moduł 4 – jak rozpoznać poszczególne rodzaje zachowań
Moduł 5 – jak reagujemy na sytuacje stresowe
Moduł 6 – jak dobierać formy komunikacji do poszczególnych osób.


Negocjacje – nigdy nie bój się negocjować

Negocjacje to sztuka ale i nauka. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jakie są zasady negocjacji zarówno po stronie sprzedaży jak i zakupów. Obejmuje ono swoim materiałem odpowiednie przygotowanie, tworzenie najlepszych i najgorszych scenariuszy negocjacyjnych.